Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când cumpărați de pe site-ul nostru. De aceea, dacă nu sunteți încântat de cumpărăturile făcute, le puteți returna în 14 zile iar noi vă vom înapoia contravaloarea lor.  Pentru veni în întâmpinarea dvs., in momentul livrării unei comenzi veți primi odată cu produsele si un FORMULAR DE RETUR (descarca) standard.

Conform Ordonanței de Urgență Nr. nr. 130/2000 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului"

Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.  Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.

Pentru a informa ATELIER BOLERO cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul trebuie să notifice în scris  pe adresa de mail office@atelierbolero.ro

Clienții pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele și fără nici o urmă de folosire, deteriorare sau uzură. Vă rugăm să păstrați factura și chitanța! Fără factură și chitanță, produsul nu poate fi returnat. Clientul va suporta cheltuielile de expediție a produselor pe care le returnează, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea directă.  Produsele se vor returna împreună cu Formularul de retur completat.

NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014 (enumerarea nu este limitativă):

  • Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
  • Produse de îngrijire personală: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intimă și igiena dentară;
  • Produse confecționate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.

Perioada de rambursare pentru comenzi poate varia între 3 și 30 zile lucrătoare de la primirea returului în depozitele noastre. După ce am inspectat condiția produselor returnate, vă anunțăm prin e-mail. Pentru rambursare, vom folosi aceeași metodă de plată utilizată la cumpărarea produsului.

Ați plătit prin ramburs? În astfel de cazuri, vă rugăm să completați pe formularul de retur datele bancare pentru a rambursa suma. Atenție: contul bancar trebuie să fie deschis la o bancă din țara în care a fost livrată comanda.